Project Description
Marka własna Lubię :) – chusteczki
Produkty marki Lubię dostępne są w tysiącach placówek w całej Polsce, m.in. w sieci sklepów Piotr i Paweł. Twórca marki, Grupa Handlowa PL Plus, cały czas zwiększa zasięg marki. GH PL Plus cały czas dba o atrakcyjność oferty brandu Lubię – obserwuje rynek, analizuje wyniki sprzedaży i na bieżąco reaguje na zachowania konsumentów, dopasowując się do ich potrzeb.
Koncepja marki na samym początku zaplanowana była na ograniczoną, określoną liczbę indeksów i plasowała się raczej na ekonomicznej półce. Z czasem marka Lubię, w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów i obserwacje zachowań zakupowych, zajęła swoje miejsce w segmencie „aspirującym do premium”. Marka odświeżyła logo – po lekkich zmianach nabrało dynamiki i lepiej współgra z nowym charakterem marki oraz jej strategią działania. Grupa Handlowa PL Plus rozpoczęła intensywne prace nad odświeżeniem opakowań produktów oraz poszerzaniem porfolio produktów.
Mieliśmy zaszczyt wziąć czynny udział w rozwoju tego brandu. Stworzyliśmy nowe opakowanie chusteczek higienicznych marki Lubię – eleganckie, dynamiczne, z charakterem. Taka właśnie jest nowa marka Lubię. Ważna była dla nas kolorystyka kojarząca się ze świeżością oraz delikatne elementy graficzne, budzące pozytywne konotacje. Inną realizację dla tego Klienta możecie zobaczyć tutaj.