DTP – przygotowanie projektu do druku

DTP to pojęcie, które wielu wiąże bezpośrednio z wielkimi magazynami. Zresztą całkiem słusznie, największe wydawnictwa posiadają całe oddziały DTP, czyli komórki ludzi odpowiedzialnych za działania mające na celu przygotowanie plików przed wysłaniem ich do drukarni. Wiąże się to z odpowiednim dostosowaniem rozmiarów stron, ich układu oraz wielu innych czynników do specyfikacji udostępnianej przez drukarnię. Poniższy [...]

By | Styczeń 15th, 2018|Projekty graficzne|0 Comments

Czym jest branding?

Czy nasza marka może osiągnąć duży sukces na rynku, jeśli tylko kusimy swoich klientów przystępnymi cenami? W większości przypadków niestety nie, gdyż brak poprawnie przeprowadzonego procesu brandingu będzie skutkował niskim zainteresowaniem marką i przede wszystkim brakiem zaufania wobec niej. Dzięki agencji marketingowej marka może być lepiej kojarzona na rynku Branding to bardzo szerokie pojęcie, na [...]

By | Grudzień 11th, 2017|Brand|0 Comments

10 kreatywnych opakowań produktów

Opakowania produktów spełniają oczywiście przede wszystkim funkcję ochronną. Jego zadaniem jest zabezpieczenie produktu przed działaniem czynników zewnętrznych, a do tego w wielu przypadkach powinno ono także ułatwiać transport, szczególnie przy opakowaniach dla cięższych produktów. Dobrze wykonane projekty opakowań mają jednak również ogromną moc marketingową i niejednokrotnie to właśnie ich wygląd stanowi ostateczne kryterium wyboru danego [...]

By | Grudzień 1st, 2017|Opakowania, Projekty graficzne|0 Comments

Jak czytamy kolory? Czy ma to wpływ na zakup?

Każda duża marka ma swój kolor. Dzięki barwom szyldów czy billboardów wiemy, gdy zbliżamy się do sklepu marki X czy Y. Kolory pozwalają nam odróżniać ulubione restauracje, podpowiadają, do jakiego sklepu spożywczego możemy udać się w najbliższej okolicy. Gdyby właściciele tych dużych firm nagle zmienili kolor, klienci nie potrafiliby rozpoznać marki. Kolor ma ogromne znaczenie w podejmowaniu [...]

By | Listopad 21st, 2017|Brand|0 Comments

Kiedy potrzebny mi profesjonalny grafik?

Tworzenie projektów graficznych to pestka? Kiedy zgłębiamy temat i zaczynamy zastanawiać się nad tym, jak zachować jednolitość kompozycyjną prac, spójność marketingową przekazu naszej firmy oraz interesującą formę prezentacji, dostrzegamy, że istnieje wiele kwestii, których nie rozwiążemy prostymi i darmowymi programami. Profesjonalne programy to z drugiej strony ogrom możliwości, który może przytłaczać. Wizualna część brandingu nie [...]

By | Listopad 14th, 2017|Projekty graficzne|0 Comments

Kim jesteś w branży, czyli dlaczego warto zainwestować w audyt marketingowy?

Sprzedaż w Twojej firmie nieustannie spada albo stanęła w martwym punkcie? Firma nie rozwija się tak prężnie, jak o było na początku planowane? Czy marka wpływa na realizację wcześniej założonych celów? Jak jest odbierana przez konsumentów oraz inne środowiska? Jakie są jej mocne i słabe strony? W którym kierunku powinien podążać rozwój? Na te pytania [...]

By | Październik 16th, 2017|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Jak opakowanie produktu wpływa na konsumenta?

W czasach wolnego rynku oraz prężnie rozwijającej się gospodarki w sklepach można znaleźć od kilku do nawet kilkudziesięciu podobnych produktów o zbliżonym składzie i materiale, a także o tożsamych funkcjach i cenie. O wyborze klienta często przesądzają detale, więc design opakowania może się okazać nie mniej ważny od jakości samego produktu oraz mieć kluczowy wpływ na [...]

By | Październik 9th, 2017|Opakowania|0 Comments

Jak wybrać dobrą agencję marketingową?

Nie ma chyba osoby, która nie zdawałaby sobie sprawy z tego, że obecność oraz aktywne działania reklamowe prowadzone w sieci to już niemal standard. Coraz większa liczba przedsiębiorców na rynku odkrywa, że z powodu braku odpowiedniej strategii marketingowej konkurencja jest o krok naprzód. Tymczasem wybór agencji reklamowej w Poznaniu czy jakimkolwiek innym mieście, to zawsze [...]

By | Wrzesień 21st, 2017|Porady|0 Comments