Rola brand hero w budowaniu marki

Na identyfikację wizualną marki składa się szereg działań, realizowanych we współpracy z agencją marketingową. Główne z nich to: zaprojektowanie logo, dopasowanie kolorystyki i przygotowanie materiałów reklamowych. Niektóre firmy idą jednak krok dalej i kreują własnego brand hero. Zobacz, co może Ci dać Twoja firmowa postać! Pozytywny bohater Niemal każdy kojarzy słynnego ludzika Michelin czy żywiołowego [...]

By | Wrzesień 15th, 2018|Brand, Doradztwo marketingowe|0 Comments

Najczęściej popełniane błędy w brandingu

Budowanie wizerunku marki, czyli branding to niezwykle istotny proces, a jego właściwe przeprowadzenie decyduje o biznesowym sukcesie. Jednak nietrudno tu o błędy, które mogą przekreślić szansę wybicia się na rynku. Aby ich uniknąć, warto skorzystać z usług agencji marketingowej. O jakie błędy tu chodzi? Działanie bez planu Chcąc wypromować swoje produkty czy usługi, warto rozpisać [...]

By | Wrzesień 4th, 2018|Brand|0 Comments

Promuj swoją markę dzięki odpowiednim materiałom POS

Jedno ze znanych przysłów mówi, że nie powinno oceniać się książki po okładce. Jednak w przypadku materiałów promocyjnych POS jest zupełnie na odwrót. Czym dokładnie są tego typu produkty i które z nich wybrać, aby móc skutecznie promować swoją markę? Budowa wizerunku marki, czyli tzw. branding, może odbywać się dzisiaj na wiele różnych sposobów. Jednym [...]

By | Sierpień 18th, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

WordPress – dlaczego warto zainstalować na nim szablon swojej strony internetowej?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że strona internetowa, zwłaszcza firmowa, powinna bazować na rozbudowanym systemie zarządzania treścią. Na rynku można zetknąć się z różnorodnymi systemami CMS, które oferują użytkownikom wiele możliwości. Jednak jednym z najczęściej wybieranych i zarazem najbardziej przyjaznych w obsłudze jest WordPress. Dlaczego warto wybrać właśnie ten skrypt i czym różni się od [...]

By | Sierpień 5th, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Elementy identyfikacji wizualnej marki

Chociaż zrodzona jeszcze pod koniec XIX wieku zasada marketingowa wyróżnij się lub zgiń brzmi odrobinę brutalnie, to trudno jest jej zarzucić brak aktualności – wciąż doskonale oddaje istotę rzeczy. Współcześnie identyfikacja wizualna marki lub przedsiębiorstwa to istotny element rozwoju każdej działalności, dzięki któremu nasza marka może utrwalić się w świadomości klientów, a także być kojarzona [...]

By | Lipiec 11th, 2018|Bez kategorii|0 Comments

Prawidłowe projektowanie ulotek

Chociaż perspektywy współczesnego marketingu zorientowane są przede wszystkim na Internet, to jednak bardziej tradycyjne formy przekazu pozostają wciąż aktualne i świetnie realizują wyznaczone cele marketingowe. Ulotki reklamowe, gdyż o nich mowa, to narzędzie wszechstronne. Dzięki nim możemy zainteresować potencjalnego klienta naszym produktem albo przechodnia organizowanym przez nas wydarzeniem. Ulotki nie muszą kojarzyć się z niskobudżetowymi [...]

By | Lipiec 3rd, 2018|Projekty graficzne|0 Comments

Znaczenie brandingu przy projektowaniu opakowania produktu

Na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat, wraz ze zmianą czynników wpływających na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów, zmianie uległa także rola opakowania. Dzisiaj nie jest to już zwykłe pudełko, ale ważne narzędzie sprzedażowe, odpowiedzialne za nawiązanie wspólnego dialogu z potencjalnym klientem. Oto jakie znaczenie przy projektowaniu opakowań produktów ma branding oraz co bierze pod uwagę podczas [...]

By | Czerwiec 11th, 2018|Brand|0 Comments

Księga znaku i brand book – dlaczego przy ich tworzeniu liczy się każdy szczegół?

Podejmując decyzję o stworzeniu nowego wizerunku graficznego naszego przedsiębiorstwa lub marki, prędzej czy później zetkniemy się z księgą znaku. Brand book to nie tylko instrukcja dla grafików czy zewnętrznych firm managerskich, ale istotny dokument mający za zadanie kreowanie i jednocześnie strzeżenie spójnego wizerunku firmy. Zobacz, czym dokładnie jest księga znaku i co nasza agencja reklamowa [...]

By | Czerwiec 4th, 2018|Porady, Projekty graficzne|0 Comments

Jak rozpoznać czy projekt Twojego logo jest dobry?

Każda firma powinna mieć nazwę i logo. Proces tworzenia wizerunku jest jednak długi i może prowadzić do wielu rozterek. Kiedy projektowanie logotypu jest zakończone? Jak rozpoznać moment, kiedy możemy z pewnością uznać, że nasze logo jest już gotowe do publikacji na materiałach marketingowych? Zwróć uwagę Logotyp powinien być elementem wyróżniającym. Ma przykuwać oko, zwracać uwagę [...]

By | Maj 21st, 2018|Bez kategorii|0 Comments

Materiały reklamowe dla Twojej firmy – projektowanie ulotek, broszur i katalogów

Broszura, ulotki i katalogi to najbardziej powszechne formy informowania klientów o ofercie, firmie i najnowszych trendach. Trudno znaleźć dziś przedsiębiorstwo, które na jakimś z etapów swojego rozwoju nie korzystałoby z tego rodzaju materiałów marketingowych. Czy jednak ulotka ulotce równa? Sprawdźmy! Kiedy kończy się oryginalność Materiały reklamowe powinny przyciągać wzrok swoją formą i treścią, a także [...]

By | Maj 21st, 2018|Bez kategorii|0 Comments