3 najczęstsze błędy w projektowaniu logo

Nie da się ukryć, że logo stanowi niezwykle istotny element identyfikacji wizualnej każdego przedsiębiorstwa. Jest ono ważne nie tylko z tego względu, że przyciąga uwagę potencjalnych klientów, ale także ma za zadanie reprezentować firmę i zapewniać jej przewagę nad konkurencją na rynku. Agencja marketingowa Become z Poznania podpowiada, jakie błędy są najczęściej popełniane podczas projektowania [...]

By | 27 sierpnia, 2019|Inne|0 Comments

Jak zaciekawić odbiorcę przy projektowaniu katalogów?

Papierowe katalogi pozwalające zaprezentować produkty oraz usługi wciąż są w użyciu przez wiele firm. Tego typu materiały muszą zaciekawiać odbiorców nie tylko treścią, ale także atrakcyjną pod względem wizualną szatą graficzną. W dzisiejszym wpisie agencja marketingowa Become z Poznania doradza, jak zaprojektować interesujący katalog. Przed rozpoczęciem procesu projektowania By katalog produktów, czy usług mógł jak [...]

By | 15 sierpnia, 2019|Inne|0 Comments

Ambient marketing – zapadnij w pamięć odbiorcom!

Ambient marketing – zapadnij w pamięć odbiorcom! O dobrą reklamę coraz trudniej. Przekazy marketingowe docierają do odbiorców z wielu stron i z rozmaitych źródeł. Dlatego też obserwuje się uodpornienie na takie komunikaty. Mało kto zwraca uwagę na billboardy, a podczas bloku reklamowego w TV niejedna osoba przełącza kanał. Jak zatem prowadzić branding marki? Jakie metody [...]

By | 27 lipca, 2019|Doradztwo marketingowe, Porady|0 Comments

Kampania ATL: co to jest i jak ją stworzyć?

Kampania ATL: co to jest i jak ją stworzyć? Sensowny branding marki można realizować na wiele sposobów. Obok stale rozwijających się technik marketingu internetowego, wciąż popularne są klasyczne metody. I choć pojęcie ATL z czasem nieco się zatarło, tego typu kampanie nadal są z powodzeniem wdrażane. Jak powinno wyglądać ich projektowanie? I na czym w [...]

By | 15 lipca, 2019|Porady|0 Comments

Jak wygląda współpraca z agencją przy organizacji eventów?

Organizacja wydarzeń promocyjnych, konferencji, imprez integracyjnych czy eventów firmowych może być świetną reklamą dla każdego przedsiębiorstwa. Pomocą dla firm, które chcą zorganizować takie wydarzenie, są agencje marketingowe, które zajmują się kompleksowym przygotowaniem tego typu imprez. Na czym polega taka współpraca i co można dzięki niej zyskać? Celem organizacji firmowych eventów może być skuteczna promocja przedsiębiorstwa, [...]

By | 24 czerwca, 2019|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Dlaczego warto robić własne zdjęcia do promocji firmy zamiast zdjęć stockowych?

W wielu sytuacjach obraz bardziej przemawia do odbiorców niż tekst. Fotografie mogą stanowić ciekawe uzupełnienie oferty prezentowanej w mediach tradycyjnych lub internetowych. Wiele firm decyduje się jednak na obrazy stockowe, czyli fotografie z tzw. banków zdjęć. Dlaczego warto jednak wykonywać własne zdjęcia i wykorzystywać je do celów promocyjnych? Zdjęcia stockowe w świetle prawa W świecie [...]

By | 15 czerwca, 2019|Projekty graficzne|0 Comments

Znaczenie typografii w identyfikacji wizualnej

Znaczenie typografii w identyfikacji wizualnej W identyfikacji wizualnej ważny jest nie tylko odpowiedni dobór słów czy grafik oraz ich kolorystyka. Ważna jest także typografia, czyli układ graficzny ułatwiający czytanie i odbiór przekazu. To system wyznaczający wzajemne relacje między literami oraz znakami pisarskimi. Dlaczego typografia ma tak duże znaczenie w projektowaniu graficznym? Estetyka, czytelność i oryginalność pomogą w [...]

By | 28 maja, 2019|Brand, Projekty graficzne|0 Comments

Czy logo jest tym samym, co logotyp i sygnet? Wyjaśniamy różnice!

Czy logo jest tym samym, co logotyp i sygnet? Wyjaśniamy różnice! Okazuje się, że jest znacząca różnica pomiędzy trzema podstawowym elementami identyfikacji wizualnej marki lub przedsiębiorstwa. Dziś wyjaśniamy, co wyróżnia logo, logotyp i sygnet. Właściwe nazewnictwo poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej powinno być istotne nie tylko z punktu widzenia eksperta od projektowania graficznego, ale również dla [...]

By | 22 maja, 2019|Brand, Doradztwo marketingowe|0 Comments

Projektowanie katalogów i broszur – o projektowaniu grafiki reklamowej

Czy zaprojektowanie katalogu, ulotki lub broszury faktycznie opiera się wyłącznie na przygotowaniu tekstu, kilku obrazków i połączeniu ich w sensownym układzie? Jeśli taki materiał reklamowy ma wyróżniać się na tle innych, to ten schemat wygląda nieco inaczej. Dziś pokrótce pokażemy, jak wykonuje się profesjonalne projekty graficzne. Wśród najważniejszych celów broszury czy katalogu znajduje się rozpowszechnienie informacji [...]

By | 22 kwietnia, 2019|Porady, Projekty graficzne|0 Comments

Trendy tworzenia stron internetowych 2019

Pierwsza strona powstała w 1990 roku. Obecnie, dzięki informacjom od NETCRAFT i Internet Live Stats wiemy, że na świecie zarejestrowanych jest ponad 1,5 biliona domen. Trendy w tworzeniu stron internetowych nieustannie się zmieniają. Jakie obowiązują w 2019 roku? „Wymóg” posiadania strony internetowej nie dziwi nikogo, kto chce w skuteczny sposób dostosować komunikację marketingową do potrzeb [...]

By | 15 kwietnia, 2019|Porady|0 Comments