Branding – podstawowe pojęcia

Nowe marki, wchodzące dopiero na rynek, mają często twardy orzech do zgryzienia. W dobie silnej konkurencji i wszechobecnej reklamy nie jest łatwo wybić się ze swoją ofertą. Kluczem do sukcesu jest przemyślany branding, pozwalający odbiorcom zidentyfikować się z marką i zbudować silną jej świadomość w swoim umyśle. Na czym to polega? Pokaż, kim jesteś Pojęcie [...]

By | 22 października, 2018|Inne|0 Comments

Nowoczesna i rozpoznawalna nazwa dla Twojej firmy – jak ją wybrać?

Identyfikacja wizualna to klucz do zbudowania marki na rynku. Projektowanie logo, wymyślanie nazwy, wybór barw firmowych - wszystkie te czynności muszą zostać uwzględnione. W tym artykule podpowiadamy, jak wymyślić sensowną, chwytliwą nazwę dla firmy. Zapraszamy do lektury! Rozważ zasięg działania Na początku warto zastanowić się, do kogo kierowana jest oferta firmy. Jeśli wyłącznie do osób [...]

By | 12 października, 2018|Brand|0 Comments

Rola brand hero w budowaniu marki

Na identyfikację wizualną marki składa się szereg działań, realizowanych we współpracy z agencją marketingową. Główne z nich to: zaprojektowanie logo, dopasowanie kolorystyki i przygotowanie materiałów reklamowych. Niektóre firmy idą jednak krok dalej i kreują własnego brand hero. Zobacz, co może Ci dać Twoja firmowa postać! Pozytywny bohater Niemal każdy kojarzy słynnego ludzika Michelin czy żywiołowego [...]

By | 15 września, 2018|Brand, Doradztwo marketingowe|0 Comments

Najczęściej popełniane błędy w brandingu

Budowanie wizerunku marki, czyli branding to niezwykle istotny proces, a jego właściwe przeprowadzenie decyduje o biznesowym sukcesie. Jednak nietrudno tu o błędy, które mogą przekreślić szansę wybicia się na rynku. Aby ich uniknąć, warto skorzystać z usług agencji marketingowej. O jakie błędy tu chodzi? Działanie bez planu Chcąc wypromować swoje produkty czy usługi, warto rozpisać [...]

By | 4 września, 2018|Brand|0 Comments

Promuj swoją markę dzięki odpowiednim materiałom POS

Jedno ze znanych przysłów mówi, że nie powinno oceniać się książki po okładce. Jednak w przypadku materiałów promocyjnych POS jest zupełnie na odwrót. Czym dokładnie są tego typu produkty i które z nich wybrać, aby móc skutecznie promować swoją markę? Budowa wizerunku marki, czyli tzw. branding, może odbywać się dzisiaj na wiele różnych sposobów. Jednym [...]

By | 18 sierpnia, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

WordPress – dlaczego warto zainstalować na nim szablon swojej strony internetowej?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że strona internetowa, zwłaszcza firmowa, powinna bazować na rozbudowanym systemie zarządzania treścią. Na rynku można zetknąć się z różnorodnymi systemami CMS, które oferują użytkownikom wiele możliwości. Jednak jednym z najczęściej wybieranych i zarazem najbardziej przyjaznych w obsłudze jest WordPress. Dlaczego warto wybrać właśnie ten skrypt i czym różni się od [...]

By | 5 sierpnia, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Elementy identyfikacji wizualnej marki

Chociaż zrodzona jeszcze pod koniec XIX wieku zasada marketingowa wyróżnij się lub zgiń brzmi odrobinę brutalnie, to trudno jest jej zarzucić brak aktualności – wciąż doskonale oddaje istotę rzeczy. Współcześnie identyfikacja wizualna marki lub przedsiębiorstwa to istotny element rozwoju każdej działalności, dzięki któremu nasza marka może utrwalić się w świadomości klientów, a także być kojarzona [...]

By | 11 lipca, 2018|Inne|0 Comments

Prawidłowe projektowanie ulotek

Chociaż perspektywy współczesnego marketingu zorientowane są przede wszystkim na Internet, to jednak bardziej tradycyjne formy przekazu pozostają wciąż aktualne i świetnie realizują wyznaczone cele marketingowe. Ulotki reklamowe, gdyż o nich mowa, to narzędzie wszechstronne. Dzięki nim możemy zainteresować potencjalnego klienta naszym produktem albo przechodnia organizowanym przez nas wydarzeniem. Ulotki nie muszą kojarzyć się z niskobudżetowymi [...]

By | 3 lipca, 2018|Projekty graficzne|0 Comments

Znaczenie brandingu przy projektowaniu opakowania produktu

Na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat, wraz ze zmianą czynników wpływających na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów, zmianie uległa także rola opakowania. Dzisiaj nie jest to już zwykłe pudełko, ale ważne narzędzie sprzedażowe, odpowiedzialne za nawiązanie wspólnego dialogu z potencjalnym klientem. Oto jakie znaczenie przy projektowaniu opakowań produktów ma branding oraz co bierze pod uwagę podczas [...]

By | 11 czerwca, 2018|Brand|0 Comments

Księga znaku i brand book – dlaczego przy ich tworzeniu liczy się każdy szczegół?

Podejmując decyzję o stworzeniu nowego wizerunku graficznego naszego przedsiębiorstwa lub marki, prędzej czy później zetkniemy się z księgą znaku. Brand book to nie tylko instrukcja dla grafików czy zewnętrznych firm managerskich, ale istotny dokument mający za zadanie kreowanie i jednocześnie strzeżenie spójnego wizerunku firmy. Zobacz, czym dokładnie jest księga znaku i co nasza agencja reklamowa [...]

By | 4 czerwca, 2018|Porady, Projekty graficzne|0 Comments