Jak rozpoznać czy projekt Twojego logo jest dobry?

Każda firma powinna mieć nazwę i logo. Proces tworzenia wizerunku jest jednak długi i może prowadzić do wielu rozterek. Kiedy projektowanie logotypu jest zakończone? Jak rozpoznać moment, kiedy możemy z pewnością uznać, że nasze logo jest już gotowe do publikacji na materiałach marketingowych? Zwróć uwagę Logotyp powinien być elementem wyróżniającym. Ma przykuwać oko, zwracać uwagę [...]

By | 21 maja, 2018|Inne|0 Comments

Materiały reklamowe dla Twojej firmy – projektowanie ulotek, broszur i katalogów

Broszura, ulotki i katalogi to najbardziej powszechne formy informowania klientów o ofercie, firmie i najnowszych trendach. Trudno znaleźć dziś przedsiębiorstwo, które na jakimś z etapów swojego rozwoju nie korzystałoby z tego rodzaju materiałów marketingowych. Czy jednak ulotka ulotce równa? Sprawdźmy! Kiedy kończy się oryginalność Materiały reklamowe powinny przyciągać wzrok swoją formą i treścią, a także [...]

By | 21 maja, 2018|Inne|0 Comments

Kreowanie wizerunku marki identyfikacją wizualną

Jak tworzymy wizerunek firmy? Ważna jest ścieżka klienta od zainteresowania produktem czy usługą aż po zakup, komunikacja prowadzona przez sprzedawców oraz marketing. Nie możemy jednak pominąć podczas pracy nad marką kwestii identyfikacji wizualnej. To dzięki niej odróżniamy się od konkurencji i to ona wyznaczać będzie ścieżkę wszystkich naszych materiałów reklamowych. Czym jest identyfikacja wizualna? To [...]

By | 9 kwietnia, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Logo firmy – istotny element kreowania brandu

Dlaczego logo firmy jest takie ważne i jak je zaprojektować, żeby nie żałować swojego wyboru? W artykule tym przyjrzymy się najważniejszym faktom związanym z logotypami firm i postaramy się stworzyć kilka uniwersalnych zasad do jego tworzenia. Element identyfikacji marki Już w czasie pierwszych zajęć z marketingu i w każdej książce o tworzenie marki dowiemy się, że [...]

By | 9 kwietnia, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Znaczenie koloru żółtego w logotypie

Nie od dziś wiadomo, iż otaczające kolory mogą wpływać na samopoczucie, nastrój lub chęć do działania. Psychologia kolorów z powodzeniem stosowana jest w aranżacji wnętrz. Jednak moc, jaką mają poszczególne barwy, można również wykorzystać w działaniach marketingowych. Tym razem przyjrzymy się barwie żółtej. Jakie ona wywołuje skojarzenia? W których branżach żółte logo to dobry pomysł? [...]

By | 21 marca, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Kolory w marketingu – jakie mają znaczenie?

Nie wszyscy mają świadomość tego, jak wielkie znaczenie dla postrzegania marki mają barwy - a przecież często ludzie kojarzą firmę właśnie z logo w określonym kolorze. Ponadto psychologia kolorów sprawia, że użycie danej barwy może wywołać w potencjalnym kliencie określone reakcje. O co tak naprawdę chodzi? Kolory przyciągające uwagę Podczas rozważania zakupu danej rzeczy, kolor [...]

By | 8 marca, 2018|Doradztwo marketingowe|0 Comments

Zapamiętany produkt? Dzięki kreatywnemu opakowaniu!

Kreatywne opakowania – sztuka efektywnego łapania klienta O sukcesie produktu czy danej marki nie zawsze decyduje huczna kampania marketingowa. Wiele bowiem może zależeć od tego, jakie dany produkt ma opakowanie. Czasem wygrywa jego prostota, która jednak niekoniecznie odnosi się wprost do zawartości, niekiedy zaś ekstrawagancja i oryginalność, które zwracają na siebie uwagę potencjalnego klienta. Opakowanie [...]

By | 23 lutego, 2018|Inne|0 Comments

Jak stworzyć dobry brief?

Sposób na dobry brief Stworzenie skutecznej i atrakcyjnej strategii marketingowej wcale nie należy do łatwych zadań. Wymaga ona m.in. dokładnego rozpoznania rynku, na którym działa klient. Profesjonalne agencje reklamowe oferują szereg różnych rozwiązań, jednak nawet one potrzebują podstawowych informacji i planu działania, dzięki któremu można stworzyć skuteczną strategię nie tylko umacniającą pozycję wśród obecnych odbiorców, [...]

By | 11 lutego, 2018|Porady|0 Comments

DTP – przygotowanie projektu do druku

DTP to pojęcie, które wielu wiąże bezpośrednio z wielkimi magazynami. Zresztą całkiem słusznie, największe wydawnictwa posiadają całe oddziały DTP, czyli komórki ludzi odpowiedzialnych za działania mające na celu przygotowanie plików przed wysłaniem ich do drukarni. Wiąże się to z odpowiednim dostosowaniem rozmiarów stron, ich układu oraz wielu innych czynników do specyfikacji udostępnianej przez drukarnię. Poniższy [...]

By | 15 stycznia, 2018|Projekty graficzne|0 Comments