Project Description

BAO Polska – rebranding

Nasz Klient, wyłączny przedstawiciel w Polsce BAO-CHEMIE – producenta profesjonalnych środków do naprawy powierzchni drewnianych, zdecydował się na rebranding, by budować w Polsce markę kojarzącą się z niemieckim dostawcą, ale jednocześnie mającą swój własny sposób komunikacji.
Działania rozpoczęliśmy od liftingu logotypu oraz stworzenia prostych elementów graficznych, które będą stałym elementem identyfikującym markę Klienta. Udało nam się uzyskać efekt jednoznacznie kojarzący się odbiorcom naszego Klienta ze znanymi im produktami przy równoczesnym zaprezentowaniu własnego, charakterystycznego, oryginalnego wizerunku.
Pierwsze fekty prac nad polską marką BAO widoczne są na wizytówce i wybranych materiałach biurowych: kopercie, listowniku, newsleterze i kartach produktowych. Po stronie Agencji leżało nie tylko opracowanie projektów graficznych, ale również produkcja wybranych akcydensów firmowych.

Kolejnym etapem prac nad rebrandingiem Klienta, było wdrożenie nowoczesnej strony internetowej, zgodnej z nową wizją marki. O efektach działań możecie przeczytać tutaj.