Project Description
CELIKO – nowa linia produktów w rodzinie ciast
Dla pierwszego w Polsce producenta żywności bezglutenowej, firmy Celiko, opracowaliśmy przewodni motyw graficzny (tzw. Key Visual) dla nowej linii w rodzinie ciast/mieszanek bezglutenowych.
Cel był jasny: stworzyć unikatowy, czytelny, przyjemny dla oka, „smaczny” w odbiorze projekt, nawiązujący do wcześniej stworzonej serii ciast.
Postawiliśmy na żywe, podkręcające apetyt kolory, dobrze współgrające z identyfikacją wizualną producenta, bardzo dobrej jakości „apetyczne” zdjęcia tego, co możemy wyczarować z danej mieszanki, wkomponowane w jasną, słoneczną przestrzeń.
Pracując nad projektem musieliśmy nawiązać do bazowej serii opakowań i jednocześnie zastosować zabiegi i motywy pozwalające zdefiniować nową linię produktów.
Zmieniliśmy więc nieco kolorystykę (kojarzącą się z energią, zdrowym odżywianiem, witalnością) i dodaliśmy piktogramy/ikony komunikujące najważniejsze cechy i zalety produktu.
Projekt graficzny opakowania pierwszego produktu z nowej linii bardzo przypadł do gustu naszemu Klientowi i Konsumentom, wiele wskazuje na to, że obie „rodziny” produktów będą rozbudowywane o kolejne mieszanki ciast.
Serię opakowań do rodziny mieszanek bezglutenowych, która stanowiła bazę do niniejszego projektu możecie zobaczyć tutaj.