Project Description

NOWA MUROWANA – materiały promujące inwestycję

Dla naszego Klienta, ŁOWICCY Grupa Deweloperska z Poznania, stworzyliśmy projekty graficzne materiałów promujących nową inwestycję „Nowa Murowana”: folder w ciekawej formie tryptyku, autorską teczkę oraz elementy stoiska targowego.

Zależało nam na tym, by stworzona linia graficzna miała świeżą i nowoczesną kolorystykę, przykuwała uwagę potencjalnych nabywców mieszkań i była dla nich czytelnym źródłem informacji.

Przy opracowywaniu przewodnich motywów graficznych kładliśmy nacisk na to, by dobrze współgrały one z nowoczesnym logo inwestycji, wdrożoną stroną WWW, by były przejrzyste i przyjemne w odbiorze – autorska mapka lokalizująca inwestycję, nowoczesne ikony obrazujące jej zalety oraz zastosowane infografiki z pewnością świetnie wypełniają swoje role.

W przypadku materiałów drukowanych, postawiliśmy na niestandardową formę i format folderu: tryptyk, po złożeniu kwadrat, by podkreślić nowoczesną stronę inwestycji i nieszablonowość inwestora.

Projekt graficzny mapki oraz inne zastosowane elementy Key Visual’u zostały przeniesione na inne materiały komunikacyjne, m.in teczkę oraz elementy stoiska targowego.

Na wizualizacji prezentujemy piękny, nowoczesny folder, który idealnie oddaje charakter inwestycji NOWA MUROWANA. Na potrzeby promocji stworzyliśmy też stronę WWW, którą możesz zobaczyć tutaj.