Project Description
BAO – Katalog produktów
Nasz Klient, wyłączny przedstawiciel w Polsce BAO-CHEMIE – producenta profesjonalnych środków do naprawy powierzchni drewnianych, zdecydował się na rebranding, by budować w Polsce markę kojarzącą się z niemieckim dostawcą, ale jednocześnie mającą swój własny sposób komunikacji.
Działania rozpoczęliśmy od liftingu logotypu oraz stworzenia prostych elementów graficznych, które będą stałym elementem identyfikującym markę Klienta. Udało nam się uzyskać efekt jednoznacznie kojarzący się odbiorcom naszego Klienta ze znanymi im produktami przy równoczesnym zaprezentowaniu własnego, charakterystycznego, oryginalnego wizerunku.
Pierwsze efekty prac nad marką BAO Polska widoczne były na wybranych akcydensach firmowych (byliśmy odpowiedzialni zarówno za projekty graficzne, jak i produkcję). Kolejnym etapem prac nad rebrandingiem Klienta, było wdrożenie nowoczesnej strony internetowej, zgodnej z nową wizją marki.
Przyszedł również czas na przeniesienie opracowanego wizerunku firmy BAO Polska na inne materiały komunkacyjne/promocyjne. Idealnym pretekstem do tego były targi DREMA 2017.
Opracowaliśmy projekt graficzny katalogu wszystkich produktów Klienta oraz spójny z nim folder ze specjalną ofertą dla hurtowni (ciekawa forma tryptyku). Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za opracowanie projektów, ale również produkcję. Otrzymaliśmy informację, że nowa szata Firmy (iczytlene przedstawienie oferty Klienta) spotkała się z entuzjastycznym odbiorem i wpływa pozytywnie na sprzedaż. Trzymamy kciuki za dalszy rozwój BAO Polska i cieszymy się, że możemy w nim uczestniczyć!